فانوس

یک خانه مجازی دیگــــر به پیشنهاد هادی جان

پیام های کوتاه
  • ۱۰ بهمن ۹۱ , ۱۸:۱۸
    امشب
بایگانی

امشب

فانوس راه | سه شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۱، ۰۶:۱۸ ب.ظ
امشب ظهور کن تو به غار حرای من*
یعنی بخوان دو آیه زچشمت برای من*
من آخر الزمانیم آقا شروع کن*
ایمان بریز روی من از ابتدای من
  • فانوس راه

نظرات  (۲)

بابا
چقدر نقل مکان می کنی
پاسخ:
داداش
ارادات دارم
  • پرده اسرار
  • سلام علیکم

    آدرس وبتون رو تغییر دادم

    ان شاالله موفق باشین
    به وب بنده هم سر بزنین
    پاسخ:
    سلام علیکم
    ممنون
    چشم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی